zaterdag 28 april 2012

Songs on Replay April 2012


Het is weer het einde van de maand en dat betekend: Een nieuwe Songs on Replay, waar je elke maand 5 nummers kan beluisteren die ik NON STOP heb gedraaid. Benieuwd welke liedjes ik heb uitgekozen? Lees dan snel verder!



Allereerst IVY met . Geen idee wat de titel betekend maar het liedje gaat vooral over pijn. De clip is echt bizar, dit moet je echt gewoon zien!



Dit prachtige nummer word gezongen voor verschillende artiesten die allemaal behoren bij de SM TOWN family. Ik ben ook naar een concert geweest van SM TOWN vorig jaar in Parijs, en om alle artiesten zo bij elkaar te zien doet me gewoon goed. Het nummer heet "Dear My Family" en de tekst is echt geweldig!


Nu een band waar ik nog NOOIT van had gehoord. Swimming Doll, hoe het nummer heet is mij ook geheel onbekend. Het is een prachtig instrumentaal nummer en was ook best onbekend, het had maar 210 views toen ik dit filmpje zag. Inmiddels telt het al 4468 views en dat binnen een week! Dit is allemaal dankzij twee geweldige mensen: Simon en Martina van www.eatyourkimchi.com :)



Dit nummer ken ik pas sinds gisteren, ja, echt. Maar het is echt een prachtig nummer. Ik ken de band verder niet maar heb wel een album gedownload genaamd Zodiac, geweldig!


EXO-K, wat een mooie jongens, en wat een stemmen! Geweldige video ook. Het liedje doet me denken aan H.O.T, een jaren 90 band uit Korea, met een rock sfeertje.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om kennis te maken met mijn muzieksmaak, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten