dinsdag 24 april 2012

Aussie Frizz Miracle Haarverzorging


Goedemorgen! Vandaag ga ik het met jullie hebben over het fenomeen "Aussie". Het is al in heel veel beauty blogs voorbij gekomen en ook ik gebruik de haarverzorgings producten van het merk. Deze haarverzorgingslijn staat erom bekend om ECHT te doen wat de verpakking zegt. Er zijn verschillende shampoo's, conditioners en miracle masks voor verschillende haartypen, dat ik toch wel erg belangrijk vind.

Ook wel handig om de historie van mijn haar te vertellen. Toen ik 10 t/m 16 was gebruikte ik shampoo en conditioner van Andrélon, mijn hele familie trouwens. Maar toen ik meer met beauty bezig was wilde ik toch wel verschillende shampoo's gebruiken. Ik stijlde mijn haar elke dag (Ik stijl mijn haar nogsteeds maar niet meer elke dag) en merkte toch wel dat het beschadigd werd en dat ik snel gespleten haarpunten kreeg. Daarom probeerde ik de shampoo en conditioner van DOVE. Werkte prima, maar na een tijdje was mijn haar het gewend en deed de verzorging niks speciaals meer. Daarna heb ik nog shampoo van de Rituals gebruikt (werkte ook prima, trouwens!) en toen besloot ik toch Aussie haarverzorgingsproducten te kopen.

Ik gebruik het nu al bijna 3 weken dus lees snel verder als je mijn mening over deze producten wilt weten!


Deze foto's zijn genomen toen ik de producten nog niet gebruikt had. Mijn haar pluist heel snel, en er zit van nature een subtiele krul in. Ik heb mijn haar ook geverfd, zoals jullie hier konden lezen. Daarom besloot ik om de Frizz Miracle lijn te kopen, bestaande uit een shampoo, een conditioner en een 3 Minute Miracle mask. Toch wel even een enorme uitgave voor mijn haar. De shampoo en conditioner kosten €6 tot €7 euro (Ik ben slecht met bonnetjes bewaren en prijzen onthouden, sorry.) en de Miracle Mask kostte €8,-. Bij elkaar opgeteld is dat toch wel weer rond de €22,-. Normaal was ik niet meer dan 6 euro kwijt voor shampoo én conditioner.


In de shampoo zit Australian Blue gum Leaves, en gum betekend kauwgom in het engels. Niet echt fijn om in je haar te hebben. Ik merk zelf wel zeker dat er extract van gum leaves inzit, mijn haar word er minder zacht van en het voelt ook heel erg raar. De shampoo is licht blauw en ruikt ontzettend lekker. Volgens Aussie zou deze shampoo pluis en statisch haar voorkomen, en het heel erg zacht maken. Ik zou wel zeker aanraden om ook de conditioner te gebruiken, want mijn haar werd nou niet bepaald zacht als ik het alleen maar ging wassen met shampoo.


De conditioner dus, ook licht blauw net zoals de shampoo. Het ruikt ook nogeens heel erg lekker en het maakt mijn haar SUPERDUPER zacht. Dat je echt zo'n 'OMG wat zacht' gevoel krijgt. Tenminste, zo'n gevoel heb ik elke keer als ik mijn haar insmeer met dit spul en na een minuutje er weer uit was.


En dan de 3 Minute Miracle Mask, ik heb er al veel over gehoord en wilde het dan ook graag zelf proberen. Ik gebruik dit masker 1x per week en ookal voelde mijn haar al zacht, het kan zachter! Het OMG gevoel bij de conditioner word nog eens 10000x versterkt als je dit masker eruit spoelt.

Meestal als ik mijn haar heb geföhnt word het weer pluizig, maar met deze 3 producten blijft mijn haar de rest van de dagen goed zitten (Ik was mijn haar meestal om de 2,5 dag)

"Mommy, wash my hair too?"

Ik ben echt héél erg tevreden met deze producten, en ookal is het toch best duur, ik raad jullie echt aan deze producten te kopen. You won't regret it! Aussie producten zijn tekoop bij de Etos en wellicht wel online, maar daar heb ik me niet in verdiept. Ik hoop dat jullie deze review handig vonden, als je meer vragen hebt kan je ze altijd stellen bij de comments!

Heb jij al producten van Aussie?

2 opmerkingen:

  1. Je hebt me nooit verteld dat ze zo awesome werken! haha :) I WANT IT!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nou dat heb je nu dus gelezen, maar het is helaas wel duur :(

      Verwijderen