zaterdag 28 januari 2012

Update: My Hair!

 Vorig jaar konden jullie lezen hoe ik mijn haar had geverfd en het leek me leuk om weer eens een update te doen!


Zoals je ziet op de foto's hierboven heb ik flinke uitgroei, ik ben dan ook van plan om het weer te gaan verven, voor mijn verjaardag op 11 Maart. De kleur is wel flink vervaagd en is nu ook echt bruin, aan het begin was het heel donker uitgevallen en leek het net zwart. Mooie werkkleding heb ik he?


Ik heb geen spijt dat ik dit gedaan heb, want ik had het 2 jaar terug ook al een keer zo geverfd, alleen dan echt zwart. Ombre haar lijkt me ook wel erg leuk, maar dat word nu een beetje moeilijk omdat de onderkant van mijn haar al een andere kleur is, dan zou ik het weer een lange tijd moeten uitgroeien. En ik ben wel blij met mijn rode haar hoor, dat begrijpen mensen soms verkeerd. Ze denken omdat ik het verf dat ik het dan erg vind dat ik een redhead ben, juist niet! Ik ben echt trots dat ik de enige roodharige ben in mijn familie, ik verf het alleen omdat ik niet hou van altijd maar hetzelfde.

Geniet nog even lekker van je weekend, doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten