maandag 9 januari 2012

Shoplog 2012/01/03

[Random: Ik heb vandaag 16 maanden met mijn vriendje :D]

Een tijdje geleden ging ik lekker met mijn vriendje de stad in om wat maskertjes te halen. De avond daarvoor had ik een maskertje opgedaan bij hem, maar hij bleek er alergisch voor de zijn dus hebben we het onmiddelijk eraf gewassen. Helaas was dat maskertje €2,19 en voor een maskertje best wel prijzig. Ik had een bon gekregen voor kerst van de Etos en die heb ik opgemaakt.


Bij de Etos verkopen ze maskertjes en neuspleister strips uit Korea waarvan ik de losse verkoopprijs niet uit mijn hoofd weet, maar als je er 3 koopt kost het je €3,- dus kocht ik 3x mijn favo mask sheet en 3x neuspleisters voor een totaal van €6,- Ook kocht ik het Avocado maskertje van Dr. Van der Hoog waarvoor mijn vriend allergisch voor was en Madly Mango Melon en Romantic Roses.




Bij de Etos hadden ze ook een aanbieding dat de 2e van Axe gratis was. Dus kocht ik voor Joey een Axe Shampoo 2 in 1, omdat hij altijd mijn "vrouwen" shampoo gebruikt, en nog een styling product omdat ik denk dat het hem beter zal staan. Uiteindelijk hoefde ik nog €2,05 bij te betalen en de rest werd betaald met mijn Etos Giftcard, altijd handig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten