zondag 15 januari 2012

Review: Missha Signature Wrinkle Filler BB Cream

Ik krijg bij mijn bestelde pakketje van YesStyle een BB cream sample. Ik gooide maar in een hoekje want ik dacht dat hij te donker was. Tot ik hem een paar dagen geleden uitprobeerde and I totally love it! Ik gelijk naar YesStyle om te kijken hoeveel een full-size kostte.. en toen schrok ik. Namenlijk €37,83.

Het is wel echt PERFECT mijn kleur dus ik twijfel. Ik wilde eigenlijk een foundation kopen van Dior en die was €54,- dus dan valt dit nog reuze mee. Anyway, even verder met de review :D


Ik kreeg dus een sample size met de print van de full size erop, daarom kon ik al snel vinden om welke BB cream het ging.


De kleur is erg licht, #21 Light Beige, en dat is voor mij meestal het teken dat dit een goede kleur is voor mijn huid.


Even een before foto D:



BB Cream zonder flits & BB Cream met flits. De BB Cream brengt goed aan, ruikt lekker, staat goed. Plakt niet, is makkelijk te blenden etc. etc. Het is perfect.


Ik wil deze BB Cream heel erg graag hebben, echt heel erg graag. Dus misschien moet ik hem maar voor mijn verjaardag vragen, of kopen van het geld wat ik krijg voor mijn verjaardag. Ik ben blij dat ik deze BB Cream niet heb weggegooit maar eerst getest.

Hebben jullie zelf ook een BB Cream en welke raden jullie aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten