donderdag 26 januari 2012

Shoplog 2012/01/??

Vandaag weer eventjes een shoplog. En zoals je aan de titel kan zien, ik heb geen idee welke datum het was.  Iniedergeval ben ik bij The Body Shop geweest en heb ik wat dingetjes meegenomen uit de sale :)


Een body lotion en een handcrème die allebei ruiken naar gember en kaneel. Perfect! Ik hou eigenlijk totaal niet van handcreme maar hij rook zo lekker dat ik dacht dat daar verandering in kwam (ik had ongelijk).


Ze hebben een mooi formaat, I love the design en ze ruiken fantastisch. De handcrème was uit mijn hoofd €1,50 en de body lotion rond de €4 euro geloof ik. Koopje toch? Ik heb ook nog een shirt gekocht bij de H&M maar die zit momenteel in de was, dus daar maak ik later nog wel een blogje over. Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten