donderdag 5 januari 2012

Ayurveda Rituals

In mijn vorige blogpost vertelde ik jullie al dat ik van mijn schoonmoeder een pakket had gekregen van Rituals, in deze blogpost ga ik jullie meer vertellen over dit pakket.



Het is erg mooi ingepakt en bijna zonde om weg te gooien. Er zitten 4 fullsize producten in (waar ik erg blij mee ben)


v.l.n.r: Shanti Shower Indian Rose & Organic Sweet Almond Oil Nourishing shower paste / Yogi Flow Shower Gel / Himalaya Wisdom Holy Basil & Organic Fresh Mint deep cleansing Himalaya Salt Scrub / Honey Toutch body cream. Ik heb tot nu toe alleen nog maar de Body Cream en de Yogi Flow uitgeprobeerd (de Yogi Flow heb ik namenlijk al een tijdje!)



Deze producten van Rituals zijn altijd leuk om te geven én om te krijgen, ik ben daarom ook heel erg blij dat ik deze producten heb, omdat ze normaal erg duur zijn om te kopen.

1 opmerking: