dinsdag 3 januari 2012

What I got for Christmas

Kerstmis is alweer voorbij, en het is inmiddels alweer 2012 (Gelukkig nieuwjaar!) maar het gaat iets minder goed met mij. Mensen die mij al heel lang kennen weten dat dat nooit aan mij te merken is maar ik voel me echt niet goed. Ik zal er niet te diep op in gaan want zo serieus is het nou ook weer niet, maar ik kan niet zo goed tegen drukke dagen achter elkaar door mijn vermoeidheid en ben ik nu dus een beetje ingezakt. Anyway, ik heb gewoon kerst gevierd en het was super! En hier even alle cadeautjes die ik heb gekregen :)



Ik wilde er eerst een filmpje over maken maar ik maakte zoveel fouten en zei "gekocht" inplaats van "gekregen" dat ik heb besloten maar gewoon foto's te maken. Dus op de foto hierboven zie je alles wat ik heb gekregen.


Het beste cadeau dit jaar heb ik gekregen van mijn zus, en een gedeelte van mijn moeder. Namenlijk een concert ticket voor de Backstreet Boys in Mei. We zitten 1e rang op een balkon, redelijk vooraan. Ik ben al sinds mijn geboorte fan van de BSB en ik heb bijna alle albums. Dus de komende maanden ga ik even liedjes instuderen zodat ik keihard kan mee blèren.


Ik kreeg van mijn goede vriendin, mede-blogger en klasgenootje Amy 2 maskertjes en een nagellakje, super lief! Ik had alleen al 1 maskertje gebruikt, vandaar dat er maar 1 op de foto staat. En ik had al een blog geschreven over de nagellak. De mascara kreeg ik van Joey's oom, omdat zij met kerst altijd lootjes trekken en hij had mij.


Van Joey kreeg ik dit fantastisch mooie olifantje. Ik ben niet bepaald fan van olifanten, maar sinds ik een ander beeldje kreeg een paar jaar geleden vind ik het super. Ik vind 2 meer dan zat, maar ik ben nu wel blij dat ik een "moeder" olifant heb en nog een "baby" olifantje.


Ook heb ik een hartjeskussen gekregen van Joey, wat altijd wel leuk is om te krijgen.



Op 2e kerstdag kwam onze hele familie bij ons eten, en kreeg ik van mijn Oom&Tante een bon van de Etos die ik toevallig vandaag al heb opgemaakt (blog volgt nog!) Links op de foto heb ik een bon van de Free Recordshop (die je ook kan uitgeven bij de FAME en van Leest) gekregen van mijn oma.


Van mijn schoonmoeder kreeg ik dit leuke pakket van de Rituals, ik had geheel per toeval dezelfde gekocht voor haar, alleen dan de kleinere versie.


Ook van Joey, kreeg ik nog een oorbel standaart en een chocolademelk beker met een lepeltje erbij.
Ik had van Joey ook nog oorbellen gekregen maar die heb ik nu in en ik ben vergeten er een foto van te maken gisteren.

Dit was alles wat ik heb gekregen, hebben jullie een leuke kerst gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten