donderdag 19 januari 2012

Sorting Things Out #5

Weer een nieuwe Sorting Things Out! Hij lijkt een beetje op de #4e post, maar nu is de indeling van mijn Make-up tafel veranderd en ik maak hem extra schoon, lees snel verder!


Het lijkt wel alsof ik hem nooit schoon kan houden :( Met Oud&Nieuw sliep ik, mijn vriendje en 2 andere vrienden bij mij thuis op zolder, maar het bleek dat het best wel volzat met stof en Joey is daar ongelofelijk allergisch voor. Hij is er even flink ziek van geworden dus ik besloot mijn kamer ook even een flinke schoonmaakbeurt te geven zodat Joey zich snel beter zou voelen.




Allereerst heb ik alle producten van mijn tafeltje af, op de grond gezet. Normaal zet ik het op mijn bed maar die was al vol (oops, haha) 



Toen ging ik met een stofdoek over mijn tafeltje en kijk eens wat ik vond!


Daarna ging ik met allesreiniger gemengd met heet water mijn tafeltje schrobben, helaas zitten hier vlekken op dit nooit meer weggaan, dus ik ben van plan als het zomervakantie is het tafeltje te schuren en opnieuw te verven.


En dit is het resultaat! Je ziet nog wel de vlekken die niet wegwillen maar voor de rest zijn alle foundation vlekken, oogschaduw resten en andere onbekende vlekken weggevaagd. Ook heb ik alle flesjes en doosjes afgestoft en kan ik garanderen dat er geen stof meer ligt! Tot de volgende keer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten