woensdag 11 januari 2012

Sorting Things Out #4

Herkennen jullie mijn oorbelrekje nog? Ik had hem al heel lang staan totdat ik besloot om hem maar eens vol te hangen! Het is niet echt een Sorting Things Out blogje, maar omdat ik voorheen al mijn oorbellen in een bak had zitten is het "sort of toch wel een beetje" een STO.


Ik weet niet waar het gekocht is en hoeveel dit rekje kostte, omdat het een cadeautje was.






Er passen veel oorbellen in en het heeft ook 2 delen waar langere oorbellen aan kunnen hangen. Nu weten jullie gelijk wat voor oorbellen ik heb, helaas draag ik ze bijna nooit en gaan ze heel snel stuk omdat het zo "goedkoop" is. Ik koop al mijn oorbellen bij de Bijou Brigitte en daar merk ik zelf dat de lak er heel snel afgaat.

Heb jij zelf ook een oorbelrekje?

2 opmerkingen:

  1. Hey! echt super leuk! Ik heb dat rekje gezien bij Kuci Muci in Dort! Heeel leuk winkeltjes waar je super mooie haarspelden, oorbellen en leuke dingetjes kan kopen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @michelle ; volgens mij klopt dat ja! Hij had meerdere dingetjes daar gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen