maandag 23 januari 2012

NOTD: French Nails

Een korte post dit keer, ik zit midden in mijn portfolio week dus ik moet echt keihard werken om alles af te krijgen, mooi te maken en uit te printen. Ik heb donderdag mijn portfolio gesprek op school en daar word bepaald of ik naar de 2e kan dit jaar (hier komt nog wel een post over) of dat ik het 1e jaar moet afmaken, heel belangrijk dus! Iniedergeval, even een NOTD voor jullie met mijn nieuwe CND lakje. En ik weet ook gelijk dat CND niet mijn voorkeur heeft. Het is dik, brengt niet perfect aan maar blijft wel redelijk lang zitten. Het droogt ook niet zo snel.



Een french manicure is niet zo heel erg lastig, maar toch zie je dat het beter kan.
Ik ga snel weer verder, tot de volgende post en wish me luck!

Het lakje heb ik besteld bij HetCosmeticaHuis en het lakje heet Girly Pink en is te koop voor €9,65 (nu tijdelijk voor €7,99!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten