dinsdag 13 december 2011

Sorting Things Out #3

Het werd weer tijd voor een nieuwe Sorting Things Out. Wil je #1 en #1 lezen? Klik dan hier en hier.
Ditkeer maak ik mijn make-up tafel schoon. Zoals je op de foto hieronder ziet slingerd er nogal wat rond.




Alles wat ik dagelijks gebruik, leg ik eigenlijk nooit terug, wat heel onhandig is want nu is mijn make-up tafel vol. Tijd om alle tissues weg te gooien, alle brushes in hun daarvoor bestemde vakje te stoppen en make-up terug in de la!



Ik doe meestal mijn nagels aan mijn bureau, dus het is niet gek als hier nagellakjes staan of zoals nu, nagellak remover.



Een kwestie van een goed plekje vinden voor je producten. Alle flesjes stop ik daarom in deze handige organiser die ik besteld heb op Yesstyle.com. (Heeeeeeeeel veel leuke kleurtjes trouwens, en het is super handig om te hebben!)


En nu alles weer op zijn plaats staat: TADAAAAAAA!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten