zondag 13 november 2011

Sorting Things Out #2

Wil je #1 van deze blogpost lezen? Klik dan hier. Let op: Het is wel in het Engels!

In "Sorting Things Out" kies ik een gedeelte van mijn kamer of waar ik spullen heb staan, wat altijd heeeeeeel erg rommelig word. Hier laat ik dan met behulp van foto's zien hoe ik net netjes maak. Vorige keer kon je lezen dat ik mijn badkamer kastje opruimde, dit keer is het mijn make-up la, lees snel verder!



Zo ziet mijn make-up la er dus uit. Heel erg vol, je kan nauwelijks iets vinden omdat alles zo door elkaar ligt. Nu is alles vrij goedkoop dus maakt het me niet zo heel veel uit als het door elkaar ligt. Maar sinds ik wat duurdere producten aanschaf wil je er wel zuinig op zijn! Ik ga nu laten zien wat ik met dit la-tje heb gedaan.



Allereerst heb ik alles op mijn bed gelegd. Soort bij soort. Links bovenin: Oogschaduw. Midden boven: Concealer en makeup base. Rechtsboven: Blush. Midden: Al het overig voor mijn ogen [oogpotlood, mascara, etc.] Linksonderin: Alles voor mijn lippen. En de nagellakjes zie je waarschijnlijk wel als eerste. Toen ik deze foto's maakte (wat al een tijdje geleden is) telde ik 38 nagellakjes. Inmiddels tel ik er 45 (!!).



Ik zet allereerst mijn nagellakjes weer terug in mijn schoongemaakte la. De kleuren die ik het meest gebruik vooraan. Je kan er ook voor kiezen om een beetje nagellak op de dop te doen zodat je makkelijk kan zien welke kleur het is, maar ik weet nog niet zeker of ik dit wel moet doen.



Daarna maak ik gewoon mooie vakken voor al mijn make-up zodat het overzichtelijk is. Ik merk nu wel dat deze la ECHT te klein word, dus misschien moet ik de la aan de linkerkant ook maar gaan gebruiken voor make-up. Binnenkort maak ik wel een leuk filmpje over wat allemaal in mijn stash zit!

Dit was mijn 2e blog alweer over Sorting Things Out. Vonden jullie het leuk? En heb ik nou abnormaal veel make-up of is dit normaal? Mijn foundation & poeder zit niet eens in de la, omdat het gewoon niet meer paste! Daar maak ik ook nog wel een blogpost over. Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Xenos..verkoopt van die hele handige bakjes in allemaal verschillende maten waar mee je je la ook heel goed kan orderen ;) Ik kan je ze morgen wel even showen :)Met van die bakjes heb ik ook me make-up la geordend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet al welke je bedoeld, die heb ik bij andere blogs ook voorbij zien komen. Maar ik twijfelde heel erg of ik die wel mooi vond staan =o

    BeantwoordenVerwijderen