donderdag 17 november 2011

Red Lips

Zelf vind ik het altijd ontzettend eng om rode lippen te dragen terwijl ik naar buiten ga. Ik heb het 1x gedaan toen er vulavond was op mijn werk (dus alleen maar vullen en geen klanten), en ik kreeg veel complimentjes dat het me goed stond. Onlangs kocht ik twee rode lippenstiften, om te kijken of het nou echt wel iets voor mij was. Lees snel verder!



Ik heb deze twee kleurtjes gekocht: Colour Glam 009 & Colour Care Lipstick 116.

Links: 116. Rechts: 009.



Zo ziet 116 er uit op mijn lippen. Ik heb de vorm van mijn lippen een beetje veranderd, omdat ik vind dat rode lippenstift mijn lippen zo "plat" maakt. Daarom heb ik mijn bovenlip iets groter gemaakt, heel easy! De kleur vind ik verder net iets té voor mij.



Nu 009. Fantastische kleur, ik vind het zo mooi, dat het nu NOG op mijn lippen zit. De kleur past iets beter bij mijn huid en brengt ook wat makkelijker aan. Alleen het aanpassen van de vorm van je lip gaat iets moeilijker omdat er geen vorm in de stick zit. Natuurlijk kan je dat oplossen door een lipbrush te kopen.



Hierboven zag je allereerst de 116 en daaronder de 009.

De verpakkingen van de Etos vind ik altijd een beetje blêhg. Vieze kleur, niet interresant. Ze bedoelen het vast goed maar ik heb liever een zwarte verpakking of een andere matte kleur. Overall ben ik erg blij met de 009, dat is echt mijn kleur. Ik weet nogsteeds niet zeker of ik het nu wel durf. De 009 kostte rond de €4,00 en de 116 rond de €2. Ik ben slecht met bonnetjes bewaren en prijzen onthouden.

Dragen jullie rode lippenstift?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten