woensdag 23 november 2011

Verlanglijstje HetCosmeticaHuis.nl

Kerst komt er weer aan dus ik besloot alvast wat dingen op te zoeken die ik eventueel wel zou willen hebben. Hiervoor keek ik op HetCosmeticaHuis.nl omdat hier merken opstaan waarin ik geinterreseerd ben, zoals MakeUp Studio, een professioneel make-up merk. Natuurlijk ging ik nog even verder snuffelen en vond ik meerdere dingen, lees snel verder om te kijken wat ik heb gekozen!

Links bovenin zie je een paarse nagellak van Ciaté. Dit lakje heet Fashionista Sister (Shimmer) en kost €11,99. Daaronder zie je nog een lakje van Ciaté genaamd Sugared Almonds (Creme) en kost hetzelfde als het andere lakje. Ik vind deze lakjes erg mooi, vooral de paarse. Ze blijven ook ongelofelijk lang zitten (als ik het commentaar moet geloven) dus ik kan niet wachten tot ik dit misschien wel ontvang! De Ciaté lakjes zijn nu in de aanbieding voor €10,79 en ik heb deze twee gelukkig optijd besteld!

In het midden zie je een lippencil. De kleur die ik wil heet 5. Maar daar was geen foto van. 

Dit zou ongeveer de kleur moeten zijn, een beetje nude bruin. Deze lippencil kost €9,90.

Daaronder zie je een concealer. Ik heb hele donkere wallen die echt ontzettend opvallen, dus ik hoop dat deze MakeUp Studio Concealer van €9,90 mij daarmee kan helpen.

Helemaal rechts een lipstick van MakeUp Studio genaamd Urban Chic voor €15,90 is het best een dure aankoop. Maar het is wel goed voor je lippen en blijft goed zitten.

Daaronder een MakeUp Studio nagellakje waar ik al een hele lange tijd verliefd op ben. Voor €9,90 (Goedkoper dan O.P.I!!!) krijg je dit mooie lakje bij je thuis gestuurd. Ik vind het echt een ontzettend mooie bruine kleur en ik denk dat het erg leuk zal staan in de winter.

Ik heb alles behalve de lippenstift en lipliner besteld op 22 November. Ik kon niet echt vinden wat de levertijden waren maar ik las comments op de site dat het erg snel was. Dus ik hoop dat alles veilig binnen komt. Binnenkort een blog over de gekochte spulletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten