vrijdag 11 november 2011

Christmas Candles

FYI: Dit is mijn eerst officiele Nederlandstalige blogpost. Dat betekend dus dat ik ervoor heb gekozen verder te gaan bloggen in het Nederlands. Dit heeft voor mij meer voordelen en is ook sneller en makkelijker sinds ik 100% Nederlands ben. [translation= This is my first official Dutch blogpost. That means I chose to continue blogging in Dutch. This gives me a lot of opportunities in the future and it's easier since I'm 100% Dutch.]



Een paar werken geleden heb ik wat "kerst-inkopen" gedaan bij de plek waar ik werk, de Xenos. Ik heb ontzettend veel zin in de kerst en daarom kocht ik alvast wat leuke kaarsjes!


Toen ik een keer aan het vullen was bij de kerstafdeling zag ik dit vreselijk leuke kaarsje, in de vorm van een sneeuwvlok! Volgens mij was de prijs €4,99, wat wel een beetje duur is. Maar komop; Het is kerst! Ik heb hem voor deze blog nog niet uit de verpakking gehaald omdat ik hem echt wil bewaren voor kerst.


Deze leuke waxinelichtjes heb ik ook gehaald, er zitten er 6 in een doosje, waarvan 4 dezelfde kleur zijn en 2 met een soortgelijke kleur. Mijn kamer is wit met geel, dus ik heb de andere kaarsjes ook nog even in het doosje laten zitten. Inplaats van die kleuren heb ik de rode open gemaakt. Er zitten ontzettend veel glitters op, maar dat vind ik persoonlijk echt fantastisch! Mijn collega/ assistent bedrijfleidster zei tegen me dat dat heel erg ging stinken, maar ik heb ze gisteren aangestoken en ik rook totaal niks. Er kwam wel een beetje rook vanaf omdat de glitters verbranden maar daar bleef het bij. De prijs ligt rond de €2,00.


Hier heb ik er eentje aangestoken, en zoals je misschien al hebt kunnen zien, deze foto's zijn in ontzettend goede kwaliteit. Ik heb een camera van school geleend voor een dagje en heb hele goede foto's kunnen maken. Hier is een rood kaarsje aangestoken en het geeft gelijk al een goede sfeer!



Ook mijn waxinelicht houders zijn van de Xenos, toen ik deze een keer bij de vracht zag staan pakte ik er gelijk twee witte uit. Fantastisch vind ik ze! Ze zijn er ook in het zwart/grijs en het roze en rond de €4~5.

De kaarsjes die per 6 zitten zijn ook nog verkrijgbaar met roze&blauw, maar dat is totaal niet mijn stijl.



Dit was mijn allereerste blog in het Nederlands. Ik hoop dat dit in mijn voordeel gaat werken, laat me weten hoe je de verandering vind! 

2 opmerkingen:

  1. Oew, ze zien er echt zo leuk uit!
    & dat potje ook, van de xenos of niet? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Amy; idd van de Xenos, maar dat stond er ook onder!

    BeantwoordenVerwijderen