dinsdag 15 november 2011

NOTD: Dulce De Leche

Vandaag een nieuwe Nail Of The Day. Ik heb net mijn nagels gelakt en het leek me leuk om het lakje eens te reviewen!

Dit lakje heet "Dulce de Leche" en is van O.P.I. Dulce de Leche is oorspronkelijk een spaanse stroop en letterlijk vertaald betekend het "Melk Snoep". Dit is mijn aller eerste O.P.I lakje maar ik ga er zeker meer kopen. Voor €13,95 per stuk krijg je een goede lak, met een mooi groot borsteltje. Het droogt redelijk snel en blijft langer zitten dan een goedkopere nagellak.



Deze kleur staat erg natuurlijk op mijn nagels, iets waar ik heel erg van hou.


Ik begin zoals elke manicure met een Nail Hardener van de Hema, daarna dus het lakje van O.P.I en voor een goede finish en glans mijn Revlon Top Coat (echt een perfecte topcoat, droogt snel en zorgt ervoor dat je nagellak een week opblijft!) Volgens mij kost het lakje van de Hema €4,00 of minder. De topcoat van Revlon was €8,95.

Tot de volgende keer!

1 opmerking: