dinsdag 29 november 2011

Shoplog 2011/11/23

Een paar dagen geleden ging ik lekker shoppen met mijn moeder. Ik heb namenlijk ECHT een winterjas nodig. Deze dagen loop ik in de winterjas van mijn moeder, die me een beetje te klein is geworden. Daarover vertel ik later meer, we gingen namenlijk ook nog even langs de Bijou Brigitte! Ik had namenlijk van mijn verjaardag vorig jaar een bon gekregen t.w.v €20,- en er NOOIT wat mee gedaan (!!) 



Nu wist ik dat ik nog nieuwe knopjes nodig had en ik had leuke gezien, alleen die waren te duur. Maar nu kon ik ze gewoon kopen! Ik heb twee oorbel gaatjes dus 2 setjes nodig (Ik kan rekenen!). Nu HOU ik enorm van glanzende oorbellen dus kocht ik deze twee mooie glimmende knopjes. De prijs staat op de verpakking.


Mooie foto met flits, shiny shiny!



En toen zag ik deze ring. Ik kon hem gewoon niet laten liggen, en nogmaals, normaal vind ik dit soort ringen veel te duur, maar nu kon ik het gewoon niet laten.


Hij zit als gegoten, ik moet alleen nog wel even wennen aan het dragen van een ring aan mijn linkerhand. Ik heb mijn neppe verlovingsring aan mijn rechterhand (Zo noem ik hem, ik ben namenlijk nog niet verloofd :p) en daar moest ik ook al ontzettend aan wennen. Nu ben ik over 3 maanden WEER jarig en wieweet krijg ik dan weer een bon, heb namenlijk ook nog leuke "statement" armbanden nodig.

Nu nog even over de winterjassen. Ik was dus bij de Vero Moda omdat ik daar ook nog een bon van €12,50 van had. En ik zag 2 leuke. Een grijze die een beetje bollig is en een donker blauwe van stof. Nu was de donkerblauwe niet meer in mijn maat en heeft een medewerker helemaal gebeld of een ander filiaal hem nog had. En goed nieuws! Er was nog een grotere maat en die komt volgende week binnen. Dus nu heb ik ze alle twee apart laten houden en dan kijk ik volgende week welke leuker is!

Tot de volgende keer <3

1 opmerking: