vrijdag 25 november 2011

Sabon Voeten Crème

Toen ik 15 was werkte ik bij de V&D en merkte ik dat na een lange tijd op mijn voeten staan, ik een ontzettend branderig gevoel kreeg. Het leek net alsof iemand in mijn voeten aan het zagen was, of ze in de fik stak. Het deed zo ontzettend pijn dat ik gewoon niet meer kon staan. Toen ging een collega voor me naar de Sabon, die ook in de V&D gevestigd is, en kwam terug met een zakje met groen spul. Voeten crème. Ik smeerde het op mijn voeten en gelijk had ik geen last meer. Al mijn pijn was weg! Na even inmasseren en op laten drogen trok ik mijn schoenen weer aan en kon ik weer een paar uurtjes aan het werk. Nou heb ik verder nooit last meer gehad van "branderige voeten" totdat ik in Mei begon met werken bij de Xenos. Ik besloot om weer naar de V&D te gaan en te vragen naar deze "voetencreme".  En ja hoor, ze vrouw achter de balie pakte een potje met groen spul erin waar opstond "Foot Creme". Ik kocht het voor €14,95. Nu ga ik jullie meer vertellen over dit wonder middel!



Dit is um dan! Het wondermiddel, want dat is het ook echt! Het zit wel in een groot potje, als je het elke dag zou gebruiken zou ik zeker zeggen dat je er 6 maanden mee verder kan, minstens! Ik gebruik het niet elke dag, meestal alleen op Vrijdag of Zaterdag, omdat ik dan een hele dag moet lopen. Het ruikt niet verkeerd, een beetje naar mint en ... crème, haha. Er zit ook mint in, dat zorgt voor een fris gevoel en gaat vieze luchtjes tegen. Dit product kan je dus niet alleen gebruiken als je voeten pijn doet, maar ook als je last heb van nare luchtjes!


Neem een beetje op een spatel of je vingertopje en verdeel het over je voet. Masseer het lekker in (helpt ook tegen de pijn en zorgt dat het product beter in je huid gaat) en vergeet ook de onderkant van je voeten niet.



Na enkele minuten merk je al verschil, ik merkte het al vanaf het begin. Het laat een gezonde glans achter op je voet en zorgt dat jij weer lekker door kan. Heb je een lange dag gehad op school, werk of ben je uit geweest? Ik raad dit product zeker aan want het heeft mijn leven veranderd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten