zaterdag 3 december 2011

My new hair!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Nu kerst dichterbij kwam wilde ik eens iets lekkers anders voor mijn haar. dus ik besloot een klein stukje eraf te knippen en een gedeelte te verven. Nu heb ik natuurlijk prachtig rood haar, en nogsteeds, maar toch wilde ik een klein stukje iets anders. Hieronder heb ik 2 before foto's.

Before:

De kleur is erg raar door de flits, mijn haar links bovenin is wel mijn echte kleur maar dat donkere rode onderin is eigenlijk bruinig.


En mijn haar als het in een staart zit. Hier is mijn rode haar meer oranje-achtig (door het licht in mijn kamer).



En dit is het geworden! Bruin aan de onderkant, maar het is zwart uitgevallen (oops!). 


Je ziet hier goed dat het wel degelijk bruin is, behalve waar de staart begint. Maar na een paar keer wassen is dit ook wel weer vervaagd en is het de kleur die ik had uitgekozen! Mijn vriendje is totaal niet blij met het resultaat en vroeg me ook een paar uur voor mijn kappers afspraak om het niet te verven, maar ik wilde het gewoon heel erg graag. Wat vinden jullie? Mooi of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten