vrijdag 16 december 2011

Nieuw: Ladekastje 6-vaks van de Xenos!

Ik was vandaag zoals gewoonlijk weer aan het werk bij de Xenos, toen er opeens een klant aan de kassa kwam met dit leuke kastje. Ik vond het geweldig en besloot hem ook te halen. Voor €7,99 is deze te koop en is bedoeld om je theezakjes in op te slaan. Maar.. wil je weten wat ik ermee heb gedaan? Lees dan snel verder!



Sorry dat mijn pilstrip daar ineenkeer mooi in beeld ligt, niet de bedoeling! Moving on, zoals je ziet is dit een mooi wit kastje met 6 "lades" erin. Je hebt plek voor labeltjes dus je kan er alle kanten mee op!



Ik heb er dus mijn make-up in opgeborgen! SUPER SLIM! (Al zeg ik het zelf). Nu past niet al mijn make-up in die 6 vakjes en sommige dingen (zoals nagellak) zijn te hoog. In dit bakje heb ik 6 oogschaduw doosjes gestopt.


Ik heb 6 Catrice oogschaduw doosjes, en die passen allemaal op elkaar in een bakje. Ook passen er dan nog gemakkelijk 2 Essence eye-shadow quatro pallettes bij.


4 oogschaduw palletjes passen er met gemak in! 2 ronde van Essence en 2 vierkante van Catrice. Alsof het ervoor gemaakt is!


Helaas kon ik maar 4 van de 6 blushes hierin kwijt, omdat de andere twee te lang waren.



Helemaal rechtsonderin heb ik nog 2 doosjes gel-eyeliner gestopt, een labello, een puntenslijper en een gel van de HEMA. Links onderin heb ik 3 oogschaduw doosjes van Sephora, en nog een eyeshadow doosje van Essence.


Er is nog genoeg plek bovenop dus ik heb mijn favoriete nagellakjes erop gezet; lakjes die TE mooi zijn om in een la te stoppen. Waarschijnlijk gaat deze indeling nog wel veranderen, en stop ik er elastiekjes of bobby pins in. Je kan het natuurlijk ook op je bureau/kantoor gebruiken om paperclips of vulpen-vullingen in te bewaren. Het is zo veelzijdig! Dus nogmaals, voor €7,99 te koop bij de Xenos in het wit. Tot de volgende keer!

1 opmerking: