donderdag 29 december 2011

Levering YesStyle.com

Mijn bestelling bij YesStyle is al een tijdje binnen, en de foto's lagen ook al een tijdje klaar, maar toch dacht ik er niet aan om ze een keer te posten. Totdat ik erachter kwam dat mijn laatste blogje al een hele tijd geleden was, dus bij deze! Je kan hier nog even nalezen wat ik precies heb besteld en wat het doet.


Er was een heel gedoe met het pakketje, want toen de postbode bij ons aan de deur kwam vertelde hij ons vrolijk dat we €24,00 moesten bijbetalen omdat ze bij YesStyle de BTW verkeerd hadden berekend. Dat wsa heel fijn, want niemand had contant geld en hij had zijn pin-apparaatje niet bij zich. Dus hij stelde voor dat hij morgen terug kwam, beter dan niets. Toen we meer vroegen over die fout kon hij het niet uitleggen want dit was de enige informatie die hij had gekregen. (dankjewel, DHL) Maar goed, dat is gebeurt en alles is veilig binnen gekomen!


Het zit stevig verpakt met dat leuke bobbeltjes plastic.


Ik vond het wel erg jammer dat ze de stickers op de verpakking hadden geplakt, inplaats van aan de onderkant ofzo. Ze waren er ook moeilijk af te peuteren.


Van alles wat ik heb besteld ben ik echt ontzettend blij met de Ampoule. Dit is een serum en het ruikt ongelofelijk lekker, super fris en chic.



De verpakkingen van Baviphat blijven me altijd verbazen, wie heeft nou paprika's op zijn make-up tafel staan?! Ik ben de producten aan het testen sinds Maandag avond 26December en tot nu toe gebruik ik alle producten 's avonds, en alleen de toner, ampoule en emulsion 's ochtends. Jullie horen snel meer over de andere producten als ik verschil merk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten