zondag 18 december 2011

Bestelling YesStyle.com


Ik heb een paar minuten geleden mijn bestelling op YesStyle.com geplaats, een online website uit Hong Kong die ongelofelijk veel spullen verkopen uit Azië, maar ook bekende merken make-up of kleding. Ik kijk meestal op YesStyle als ik nieuwe shirtjes nodig heb, omdat ze super leuke aparte shirtjes hebben. Ik heb ook tweemaal schoenen besteld op deze site, en ik heb nog nooit spijt gehad van een bestelling bij YesStyle. Behalve 1x, toen een shirtje me niet mooi stond. Vandaag heb ik 5 Beauty Spullen besteld met een waarde van $106,00, wat €67,41 is. Ik ga jullie laten zien wat ik heb besteld!


Allereerst deze Trouble Calming & Brightening Ampoule voor €16,48. Op de site is er tijdelijk een kortingsactie, waarbij er 18% korting op dit product kwam, waardoor ik nog maar €13,48 hoefde te betalen. Er is dus 3 euro vanaf gegaan en dit was gewoon een goede kans om het product te bestellen. Het is dus een serum wat ervoor zorgt je huid beter te maken, oneffenheden te vervagen en te zorgen voor een mooie gezonde teint. Ik ben erg benieuwd of het een goed product is, want ik heb nog nooit eerder iets van deze lijn besteld. Jullie horen hier snel meer over.
De volgende dingen die ik heb besteld zijn allemaal van Baviphat (net zoals de Ampoule) en behoren tot de Trouble-Out Paprika lijn. Het volgende wat ik heb besteld is een Soothing Essence die je huid voed, en je huid sterk maakt. Ik heb al een toner van dit merk en ik was erg tevreden, dus ik besloot de hele lijn te kopen en te testen voor op mijn blog. Deze Soothing Essence kost €14,98 en hier zat volgens mij ook korting op, maar ik kan dat om de een of andere manier niet meer zien op de site.
De Trouble Out Emulsion zorgt ervoor dat je bestaande oneffenheden langzaam verdwijnen en het maakt je huid gezonder, zodat je minder puistjes krijgt. Het kost €13,48 en nogmaals, er staat opeens op de site dat deze Emulsion, de Essence out of stock zijn, dus ik kan ook niet meer kijken hoeveel korting erop zat. Erg leuk.

De Toner had ik al een keertje eerder besteld, maar hij is nu toch ECHT over de datum dus ik besloot hem opnieuw bij deze bestelling te doen. Op deze toner zat geen korting en hij kost €13,48. Deze toner zorgt ervoor dat je make-up en andere viezigheid van je huid verdwijnen en zorgt er ook voor dat je huid minder vet word. Ik heb dit product niet dagelijks gebruikt dus ik weet niet of het helpt, daar ga ik dus verandering in brengen!
Last but not least, een Paprika Trouble Out Jelly Cream. Voor €14,98 krijg je een frisse creme die ervoor zorgt dat je huid gehydrateerd word, zonder dat het vies en plakkerig aanvoelt. Er zat 10% korting op en ik betaalde €13,48. Uiteindelijk heb ik volgens mij wel meer dan €6,00 bespaard en voor zulke dure producten ben ik hier echt blij mee. Ik heb niet alles zelf betaald, ik krijg namenlijk een gedeelte van mijn moeder en van mijn vriendje voor kerst. Met de verzendkosten (€12,00) hoefde ik van de €67,41 maar €36,41 te balen. Ik ben hier zeker blij mee. Ik ga denk ik een filmpje maken als ik de producten heb ontvangen. Neem ook eens een kijkje op YesStyle.com, ze hebben echt ontzettend leuke dingen. To clearify= Ik ben niet gesponsord door YesStyle, ik durf zelfs te wedden dat ze me nieteens kennen :)

2 opmerkingen:

  1. Kan je ook betalen met een betaalpas i.p.v. creditcard?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kan ook met paypal, maar dat gebruik ik zelf niet. Misschien hebben ze nu wel weer nieuwe betaalmogelijkheden toegevoegd :) Kan je gewoon even op de website opzoeken.

      Verwijderen