zondag 11 december 2011

Shoplog 2011/12/09

Een paar dagen geleden heb ik lekker geshopt met mijn moeder. Ik was namenlijk al een tijdje opzoek naar de perfecte winterjas. Ik had er dus eentje besteld bij de Vero Moda, maar die moest vanuit een ander filiaal komen, dus moest ik 2 weken wachten. Nu was ik dus op 9 December naar de Vero Moda, omdat ik was gebeld dat ze hem hebben, maar hij zat VEEEELS te strak rond mijn benen. Helaas, want voor de rest was hij perfect. Nu hadden ze een nieuw model binnen gekregen, maar niet in mijn maat. Maar ze vertelden me dat de Only het wel in mijn maat zou hebben. Dus ik snel gaan en JA hoor, gepast, perfect, gekocht en gelijk aangetrokken! Verder ben ik nog even naar de Hunkemöller gegaan en wat ik allemaal gekocht heb zie je beneden!



Ik ben verliefd op de tasjes van de Hunkemöller, serieus.


Allereerst dé jas. Voor €49,95 nam ik deze beauty mee naar huis. Het heeft een capuchon met bontkraag en daaronder nog een opgepoft gedeelte die je nek lekker warm houd. Vergeet het slank-makende element op de mouwen en de taille niet!


Misterieus pakketje van de Hunkemöller........



Het leek mij niet zo'n goed idee om allemaal alles in volle glorie te laten zien, dus heb ik maar een foto gemaakt van de strikjes in het midden! Ik kocht allebei de BH's voor €19,99.



En nog een close-up van mijn jas <3 Binnenkort laat ik wel een foto zien hoe hij me staat. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten