maandag 5 december 2011

NOTD: Ciaté Paint Pots Sugared Almonds

Weer een nieuwe Nail of the Day, ditkeer met mijn nieuwe bestelde lakje van Ciaté. Het kleurtje heet Sugared Almonds en is SUPER cute!!






Hier de foto's met flits. De verpakking is geweldig, de kleur is geweldig, het kwastje is geweldig, het droogt geweldig. Kortom: Geweldig. Dit lakje kost normaal €11,99 maar er is een actie op Het Cosmetica Huis dus ik kocht dit lakje voor €10,79. Ciaté heeft ook een eigen Engelse webshop en daar kosten de lakjes €10,45 en ze hebben ook een Nederlandse webshop en daar kosten de lakjes dus ook €11,99. Ze hebben op hun eigen webshop wel veeeeeeel meer kleuren dus ik ben gelijk even gaan kijken of het bestellen bij Ciaté's eigen webshop net zo makkelijk is als bij HCH, en dat klopt. Je kan bij beide webshops met iDeal betalen (geloof me, het is ideaal!) alleen kon ik bij Ciaté's eigen webshop niet zo snel verzendkosten vinden.


Ik denk dat ik ook maar eens bij Ciatés eigen webshop ga kijken, aangezien het assortiment veel groter is. Uiteraard horen jullie daar meer over als ik iets besluit. Ik hoop dat jullie deze NOTD leuk vonden, voor meer vragen kan je natuurlijk een comment achter laten, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten