woensdag 1 februari 2012

Songs on Replay Januari

Het is alweer Februari en dat betekend dat ik te laat ben met mijn Songs on Replay, maar toch doe ik hem :D
Ik heb een tijdje geleden al mijn Backstreet Boys cd's in mijn Itunes list gezet (5 albums) en daar luister ik nu zo'n beetje non stop naar. Ik hou echt van die jaren 90 liedjes. Kijk snel verder en luister naar de liedjes die ik heel vaak heb geluisterd in Januari :)



Allereerst een nummer van de Backstreet Boys- 10,000 Promises. Ik ken het liedje helemaal uit mijn hoofd, en ondanks dat ik dit een van de mindere nummers vond toen ik nog jonger was. Begin ik het nu echt een goed nummer te vinden.



Weer de Backstreet Boys, dit keer met "Boys will be Boys". Een lekker nummer en het gaat uiteraard over een meisje die ze leuk vinden. Achja, Boys will be boys!



Een oude Koreaanse klassieker! H.O.T met Outside Castle. Een geweldig nummer wat volgens mij in begin 2000 uitkwam. Het is wel een beetje "raar" als je nog nooit naar Koreaanse muziek hebt geluisterd, maar hier zit zoveel vakwerk en talent in, dat ik het geweldig vind.



Uiteraard, nog een keer BSB, Back to your Heart. Ik heb dit nummer sinds het in mijn Itunes list staat ZOVAAK geluisterd, en toch staat er maar dat ik hem 4 keer beluisterd heb... volgens mij klopt dat niet!


En nu een nieuw nummer van Sunny Hill, dit nummer komt wél uit 2012 en is ook weer lekker anders dan K-pop van tegenwoordig. "The Grasshopper Song" is dan ook wel mijn favoriet geworden!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een beetje naar mijn muziek smaak te luisteren :)
Welk liedje vond jij het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten