vrijdag 17 februari 2012

Personal Update


Het werd maar eens tijd voor een persoonlijke update. Ik ben al een tijdje ziek geweest en ik had niet zo'n zin om te bloggen.

Ik begin gelijk met het slechte nieuws, mijn laptop is kapot. Dinsdag avond liep ik met mijn laptop naar boven omdat de accu leeg was, en net voordat ik hem op mijn bureau kon zetten werd het zwart voor mijn ogen en verloor ik kracht in mijn handen, waardoor ik mijn laptop dus losliet. Hij viel best hard op de grond, de batterij was eruit gevallen en toen ik hem aandeed zag je een mooie scheur in het beeld. Nu is het niet letterlijk een scheur, maar het zit net tussen het hoesje en het beeldscherm in. We moeten nog helemaal uitzoeken waar we het kunnen repareren en misschien of het via de verzekering geregeld kan worden. Mijn vriendje heeft mijn laptop aangesloten op een computer scherm, waardoor ik er nog wel opkan (Genius!)

Nogmeer slecht nieuws. Ik heb al een tijdje een wrat op mijn rechterhand, net tussen mijn ringvinger en mijn pink in. Ik heb er nooit last van gehad maar ik vond het toch fijner als hij er niet zou zitten. Daarom hebben we gelijk vannochtend toen ik naar de dokter ging (omdat het dus zwart voor mijn ogen werd) gevraagd of het weg kon. En of dat kon. Er word met stikstof gewerkt, wat -190 graden celcius is. En het doet pijn! Niet te geloven. Misschien ken je het wel, die reclame's over dat je thuis wratten weg kan halen, van dat jongetje dat gelijk daarna weer buiten gaat spelen. Zo was ik dus totaal niet. Ik had pijn, ik kon mijn vingers niet meer bewegen, maar het was het allemaal waard. Helaas kan ik nu mijn mobiel niet meer vasthouden en de muis van mijn laptop is ook een lastig stukje. De wrat zit nu op een enorme pijnlijke blaar, die over ongv. 2 weken weggaat en de wrat als alles goed gaat meeneemt.


Het goede nieuws!

Op 9 Februari ben ik met Joey uit eten gegaan om te vieren dat we 17 maanden samen zijn. 17 maanden is totaal niet boeiend, maar ik vond het weereens nodig dat we iets leuks gingen doen met zijn 2en. We zijn gaan eten bij een wok restaurant in Dordrecht, en linksonderin zie je mijn toetje, mjammie!

Links bovenin zie je 2 nagellakjes die ik binnen heb gekregen van CND. Hier komt uiteraard nog een review over! Het zijn een nagelverharder en een nagelriem olie.

En rechts zie je een hemelse boeren appeltaart met romige crème die ik gemaakt had voor Joey op valentijnsdag. Joey en ik vinden valentijnsdag helemaal niet boeiend, maar het leek me leuk om een keertje te laten zien hoe goed ik kan bakken. Alleen lukte het deeg niet helemaal, dus heb ik er een appelkruimel taart van gemaakt :)

Nou, dit was dan even de update. Bloggen gaat een beetje moeilijk (omdat ik dus niet de muis kan gebruiken bij photoshop) maar het is me nu ook gelukt dus het moet goedkomen.

1 opmerking:

  1. Jammer van je laptop, hopelijk lukt het om hem te maken. Wat zei de dokter over dat zwart worden voor je ogen? Puur uit nieuwsgierigheid. Die taart ziet er lekker uit, mjam!

    BeantwoordenVerwijderen