maandag 27 februari 2012

CND: Toughen Up & Solar Oil


Zoals jullie konden lezen in mijn Personal Update blog had ik weer iets besteld bij Het Cosmetica Huis.nl, namenlijk een Base Coat - Toughen Up & een Cuticles- Solar Oil. Ik gebruik de producten nu al een tijdje en het leek me leuk om er iets over te vertellen.



Ik had al eerder een nagellakje gekocht van CND, wat ik helemaal geen fijn lakje vond. Maar aangezien ik lakjes nodig had voor nagelverzorging (en deze in de sale waren) besloot ik toch opnieuw weer iets van dit merk te bestellen. Het gaat om een nagelverharder (Blauw) en een nagelriem olie (Geel).

Het zijn allebei hele fijne lakjes. Het gele lakje ruikt een beetje naar amandel, heel erg lekker en het blauwe lakje heeft weer iets meer chemisch (niet té erg.) Ik had nog nooit een nagelriem olie gebruikt, en ik vond het toch wel tijd om zoiets in mijn collectie te hebben. Ik gebruikte hiervoor een nagelverharder van de HEMA, maar vond toch dat hij zijn werk niet echt goed deed. Gelukkig worden mijn nagels sterker van het lakje van CND, dus ik ben tevreden.


Qua verpakking vind ik het erg netjes. CND staat er wel om bekend om mooie verpakkingen te leveren. Het is lekker strak, en je kan goed zien om wat voor lakje het gaat. Het kwastje van de nagelverharder is lekker breed, het kwastje van de nagelriem olie is dunner, en mocht van mij wel net zo dik zijn.

Ik ben heel erg blij met deze producten, ik kocht ze voor €7,99 en €8,25.

Hebben jullie al eens kennis gemaakt met de producten van CND?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten