zondag 5 februari 2012

Modifast Protiplus 3.2.2 Update #1


Zoals jullie vorig jaar September hier konden lezen was ik begonnen met een dieet van Modifast. Het dieet heet Protiplus 3.2.2 en er zijn nu ook reclames op tv voor. Ik was hier vorig jaar mee begonnen, en in 3 weken tijd zou ik 6 kilo moeten afvallen. Helaas was dit niet gelukt en was ik 3 kilo kwijt. Omdat ik nog niet volwassen ben mag ik niet gelijk weer beginnen met het dieet, dus ik besloot eventjes te wachten. Ik wachte veel te lang en nu is het alweer Februari, maar ik ben sinds 30 Januari weer begonnen en het leek me leuk om hier iets meer over te vertellen.


Dit dieet is te koop bij de Etos, en is wel redelijk prijzig. Je hebt nodig als je wilt beginnen: Een pot Milkshake (Vanille of Cappucino) Een pot pudding (Vanille of Chocolade) 7 pakken koekjes voor 3 weken, een pak vruchtendrank (rechtsbovenin de foto). De potten kosten €26,- per stuk. De koekjes volgens mij €6,- voor 1 pak en de drankjes weet ik echt niet meer uit mijn hoofd. Daar moet ik nog op terugkomen. Ik raad aan om geen potten met Vanille smaak te kopen, die smaken echt vreselijk. De chocolade pudding is nog net weg te krijgen, maar ik sta niet elke ochtend te springen omdat ik het weer mag eten. De milkshake laat ik meestal staan omat ik de smaak ook niet lekker vind.

Als je wilt beginnen met dit dieet kan je je aanmelden op www.modifast.nl en dan kan je het weekschema voor de vrouw of man downloaden. Het kost veel geld, maar ik had binnen 2 dagen al resultaat. Als eerste word er vocht verbrand, en daardoor kan er al 3kg verdwijnen!


Op de site van modifast staan ook lekkere recepten, zoals deze Kip Korma op Naanbrood (links) of een Griekse Paprika Salade. Ik probeer van de volgende recepten ook foto's te maken (soms vergeet ik het en is het al op!) en in de volgende update te plaatsen.

De recepten zijn makkelijk te maken en smaken allemaal ook gewoon lekker. Je eet ook dingen die je nooit had verwacht, een paar dagen geleden heb ik bijvoorbeeld een schnitzel gepaneerd met groente, en ga ik binnenkort Wortelsoep uitproberen!

Op dit moment ben ik al 2 kilo kwijt, en ik hoop dat ik dit keer wel de 6 kilo kan halen! De vorige keer toen ik dieet deed sportte ik niet, maar nu ben ik wel weer begonnen bij de sportschool dus ik hoop dat dit zal helpen!

Ik zal jullie op de hoogte houden, doeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten