vrijdag 3 februari 2012

FOTD: Winter Weather


Vandaag even een FOTD. Het is eindelijk gaan sneeuwen in ons gedeelte van het land, en toevallig was ik de dag ervoor wezen shoppen, dus ik ging mijn nieuwe make-up testen!


Op de ogen heb ik:

Essence I Love Stage Eyeshadow Base
Catrice 340 Ooops...Nude Did It Again
Catrice 070 Mr. Copper's Fields
Catrice 080 Go, Charlie Brown!
Essence You Rock! eyeshadow palette Base Shadow
Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner
Maybelline the Colossal Volum' Express Waterproof Mascara


Op mijn gezicht heb ik:

Gosh Velvet Toutch Foundation Primer
Make-up Studio Green Neutralizer
Make-up Studio Concealer in #1
Maybelline Dream Matte Mousse in #010 Ivory
Catrice Skin Finish Compact Powder in #010 Transparent
Collistar Silk Effect Loose Powder in #2
Essence Silky Toutch Blush 30 Secret it-girl

De meeste van deze producten zijn nieuw, en van sommige producten komt er binnenkort een review!

Heb jij een typische look voor de winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten