vrijdag 10 februari 2012

Review: Make-Up Studio Green Neutralizer


Vandaag ga ik het met jullie hebben over iets wat ik online besteld had bij HetCosmeticaHuis. Ik had de groene neutralizer van Make-Up Studio besteld voor €6,90. Lees verder om te horen wat ik ervan vond :)

Ik heb veel rode plekken in mijn gezicht en toen ik hoorde dat Pupa voor €30,00 een groene crème verkocht, wilde ik het gelijk hebben. Maar 30,- is heel veel geld, en wat als het niet werkt? Toen zag ik bij HCH dat ze een kleinere verkochten, van een ander merk en wat veel goedkoper was, ik moest het hebben!

De dag na ontvangst ging ik naar de sportschool en ging dus echt even goed testen of deze neutralizer werkt. Toen ik het opdeed merkte ik niet dat het rode uit mijn huid "verdwenen" was, maar gek genoeg had ik geen rood hoofd in de sportschool. Na dagelijks gebruik begon ik me af te vragen of ik wel de goede had gekocht. Voor zover ik weet is groen écht voor het rode in de huid. Maar er is ook Blauw en Mint, dus ik begon te twijfelen. Alsnog even een review over dit product, want ik merk geen verschil. Toen ik het product testte op mijn moeders handen, die heel veel rode plekken hebben, zag ik wel degelijk verschil. Eenmaal toen ik foto's wilde maken was het verschil op mijn moeders handen niet meer zichtbaar, jammer!

Op de foto's hieronder zie je hoe het reageerde op mijn hand, als je goed kijkt zie je wel iets minder rood, maar niet drastisch veel.



Ik blijf dit product gebruiken en als ik verschil merk zal ik het zeker laten werken, tot nu toe geef ik dit product een 2 van de 5, omdat ik wel verschil zag op mijn moeders handen, maar niet op mijn gezicht. Ik hou jullie up to date :)

Nu vraag ik me wel af waar die blauwe en die mint kleur dan voor zijn??

1 opmerking:

  1. Een tip voor je gezicht:
    http://www.studiomakeup.nl/Camouflage/Compact-Neutralizer-4-ml/flypage.tpl.html

    kleur red 1 of red 2 ( afhankelijk of je een lichte of licht getinte huidstint hebt. kan ook in combinatie met foundation.

    BeantwoordenVerwijderen