woensdag 15 februari 2012

Braun ES2


Ik heb afgelopen maandag een stijltang besteld op Wehkamp.nl. De Braun ES2, een stijltang die mijn beste vriendin Wilma al een tijdje in bezit heeft. Toen ze een keertje mijn haren had gestijld hiermee zag ik een ongelofelijk groot verschil in vergelijking tot de stijltang die ik hiervoor had. Dat was een "normale" stijltang die verder totaal niet bekend was, maar wel lekker goedkoop. Deze stijltang was afgeprijsd van €49,95 voor €39,- en nu MOEST ik heb hebben.



Ik weet verder niet echt iets van de stijltang, behalve dat het je haren styled met ION-tech. Ik heb op Wehkamp eventjes de beschrijving opgezocht:

"Dankzij de fantastische IONtec technologie herstelt deze straightener de natuurlijke vochtbalans van je haar. De ionen zorgen ervoor dat je haar tijdens het stylen voldoende vocht uit de omgeving opneemt. Hierdoor heb je geen statisch of pluizig haar meer, en heeft het dag in dag uit een prachtige glans! Verder bieden de NanoGlide keramische platen tot drie keer minder weerstand dan conventionele platen. Waardoor je haar gemakkelijker over de platen glijdt en niet beschadigd wordt. Daarnaast zijn deze platen krasvrij voor een optimale en duurzame bescherming van je haar!"



En gelijk daarna heb ik een foto gemaakt, echt verschil zullen jullie misschien niet zien, maar mijn haar voelt veel zachter en gezonder aan. Dus de tip die ik jullie meegeef: Investeer in een goede stijltang, en koop juist niet de goedkoopste. Naar mijn ervaring werkt dat niet goed voor mijn haar. (Dik, pluizig en met krul).

Ik hoop dat jullie dit een beetje interresant vonden :)

1 opmerking: