dinsdag 21 februari 2012

Slakkenslijm Masker!

Ik was laatst bij de Etos omdat ik nieuwe maskertjes nodig had. Toen ik keek bij het merk wat ik normaal koop (Purederm uit Korea) zag ik ineenkeer dat ze een Slakkenslijm maskertje hadden. Dat wilde ik natuurlijk uitproberen...


Bovenin zit een apart "vakje" waar een serum inzit. Dit serum smeer je eerst op je gezicht en dan doe je het maskertje erop. Het is een 3D maskertje, wat betekend dat het helemaal gevormd is zoals een gezicht zou moeten zijn. Een beetje onlogisch, want ik heb een groter hoofd dan "normale" mensen. Het zat dan ook niet zo comfortabel. Toch rook het niet verkeerd en liet ik het lekker 15 minuten op mijn gezicht zitten.



Zoals je hier kan zien ziet het er ook een beetje raar uit, ik kon geen goede foto's krijgen want de camera werkte niet mee, maar toch. Het resultaat was positief, mijn huid was zacht en gehydrateerd. Verder geloof ik niet echt dat dit maskertje werkt doordat er slakkenslijm inzit.

Geloven jullie in de kracht van slakkenslijm?

1 opmerking: