maandag 9 april 2012

Sorting Things Out #6

Ik ben weereens in the mood om goed op te ruimen, want als het rommelig is in je kamer is het ook rommelig in je hoofd. En dit maak ik heel erg vaak mee. Daarom besloot ik een klein projectje aan te gaan, het kastje wat je hieronder ziet was een rommel kastje. Het stond naast mijn bureau, er zaten oude foto's in en dingen van de middelbare school. Zoals je ziet zat het erg vol en ik deed er eigenlijk niks mee. Toen besloot ik om er een soort make-up kastje van te maken, lees verder om te kijken wat ik ermee heb gedaan :)


Ik heb alles even flink uitgezocht en dingen weggegooit die ik niet nodig heb en ook nooit zal gebruiken. Dingen zoals rapporten van de middelbare school en foto's van vroeger heb ik uiteraard bewaard. Ook vond ik brieven van oude vrienden uit Korea en ook van vrienden in Nederland waar ik regelmatig mee schreef, altijd leuk om weer even terug te lezen.


Daarna besloot ik om in het bovenste lade al mijn nagel spullen te stoppen, dus de nagellak en remover, nagelvijl, noem maar op. Ik besloot in de 2e lade alles te doen wat te maken heeft met menstruatie, zoals mijn tampons. Die had ik in mijn andere lade in mijn make-up tafel. Nu heb ik erg veel ruimte over in mijn make-up tafel lades, dus dit is erg fijn! Ook erg handig om gelijk mijn nagellak uit te zoeken en op te schrijven wat ik mis en wat ik nog wil kopen (zoals een bepaalde kleur nagellak of een nieuwe nagelschaar)

Hebben jullie een handige manier om je make-up op te ruimen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten