woensdag 11 april 2012

Etos Q10 Anti-Age Dagcrème


Een tijdje geleden raakte mijn dagcrème op, en omdat mijn huid toch wat droger aan het worden is en ik dagcrème toch ECHT nodig heb, besloot ik om naar de Etos te gaan. Ik moest daar toch wat halen dus ik keek gelijk bij de dagcrèmes. Eigenlijk wilde ik de Q10 Dagcrème van Nivea halen, maar die was me toch iets te duur voor het geld wat ik op dat moment had. Dus zocht ik naar crèmes van het Etos merk en vond ik ook een Q10 dagcrème. Ik besloot hem te kopen voor ongeveer €6,- en ging hem testen.


De crème ruikt fris, is niet te dik en niet te dun. Is wel iets dikker van de Q10 crème van Nivea maar is makkelijk uit te smeren. Ook geeft het je huid een natuurlijke glow, wat je een beetje op de foto hierboven kunt zien. Wat ik wel jammer vind is dat de crème een vettig laagje achter laat, waardoor mijn huid na de make-up applicatie nogsteeds een beetje vettig en glimmend blijft. Al ligt dit niet aan de crème, geloof ik, maar aan mijn eigen huid. Ik moet wel toegeven dat ik deze crème nu ongeveer een weekje gebruik en het vettige laagje op mijn huid wel wat minder word, al glimt het nog wel. Ook een leuk weetje, is dat er SPF 15 in de crème zit, dan ben je toch een beetje beschermd tegen de zon.

De leeftijds groep voor deze crème is 30-40 jaar, maar dat houdt mij niet tegen om een anti-rimpel crème te gebruiken. Zo hou je je huid nog wat soepeler, en als je dan 30/40 bent is je huid gezonder dan wanneer je 30 bent en dan pas anti rimpel crème gebruikt.

Hoe een crème werkt hangt af van de huidtype die je hebt. Ik heb een normale huid met een vette T-zone en ik merk dus dat mijn huid wat vettiger word op mijn wangen op mijn neus als ik deze crème heb aangebracht.

Los van dat, het is een prima crème. Ik kan natuurlijk niet bepalen of het ook helpt voor rimpeltjes, maar als je een goede budget crème zoekt raad ik deze zeker aan.

Wat is jouw favoriete dagcrème?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten