donderdag 6 februari 2014

Music Addiction 1.0

Het leek me leuk om jullie weer eens te laten zien naar wat voor muziek ik nu regelmatig luister. Enjoy!


Ik ben nu al een tijdje fan van Stromae, een franse artiest bekend van het nummer " Alors on danse". Dit vond ik zelf echt een kut nummer maar tegenwoordig heeft hij echt geweldige nummers. Papaoutai vind ik ook een heel goed nummer van Stromae. Formidable is erg emotioneel maar de clip is dan toch wel hilarisch.


Tegenwoordig luister ik meer naar oude nummers van Xavier Naidoo, hij heeft er immers zoveel. Wo willst du Hin is ZO mooi dat ik altijd tranen in mijn ogen krijg. Xavier is zo getalenteerd en geweldig.



Live optredens van de Sohne Manneheims zijn altijd beter dan de studio versies, ookal zijn die al perfect. Dit is ook al van een tijdje geleden, waar ze een andere sound geven aan een erg bekend nummer van hun eerste album. 



Royal Pirates ken ik al een tijdje, en dit nummer eigenlijk pas sinds een paar dagen. De MV is grappig, de jongens zijn knap en de muziek zelf is gewoon goed. Wat wil je nog meer?


2 opmerkingen:

  1. Haii kom net je blog tegen. Leuk! Op je header staat beauty- lifestyle - south korea... Vanwaar de South Korea? Gewoon benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde meer over Korea en koreaanse muziek vertellen op mijn blog. Ookal staat hij nu op een laag pitje. Als ik mijn diploma heb behaald ga ik het weer helemaal anders aanpakken ;) Thanks voor je comment!

      Verwijderen