donderdag 8 maart 2012

FOTD: 2/03/12


Vorige week Vrijdag ging ik naar de stad in Dordrecht om mijn nieuwe bril op te halen (blogpost komt nog, ik heb nog geen goede foto's.) en toen had ik weer eens een extreme winged eyeliner gedaan. Tijd voor een FOTD :)


Zo zag het er dus full-face uit. Later toen ik weer naar huis ging en in de bus stapte, kreeg ik nog een complimentje van de buschaffeur (is daar een vrouwlijk woord voor eigenlijk?) dat mijn ogen "ZO MOOI waren, maar dat kan ook komen door de manier waarop je ze hebt opgemaakt, echt heel mooi". Mijn dag was weer goed.


Products Used:

Eyes: Ik weet niet meer welke oogschaduw ik ophad, iniedergeval iets neutraal.
         Catrice Eyeliner 010 Black Jack with Jack Black
         Maybelline One by One Volum' Express Mascara

Face: Gosh Velvet Toutch Foundation Primer
         Make-Up Studio Compact Neutralizer Red 1
         Maybelline Dream Matte Mousse 010 Ivory
         Collistar Silk Effect Loose Powder 2

Lips: Etos COLOURcare Lipstick 124

Geen opmerkingen:

Een reactie posten