donderdag 29 maart 2012

Songs on Replay Maart 2012

Welkom bij weer een nieuwe blogpost van "Songs On Replay". De blogpost waar ik elke maand 5 liedjes uitkies die ik heel vaak heb gedraaid. Zoals sommige al weten, luister ik naar Koreaanse muziek, dus het zal misschien niet helemaal jouw muzieksmaak zijn. However, misschien vind je het wel leuk, give it a try!

Andere Songs on Replay die je graag wilt lezen/beluisteren?
Songs on Replay November 2011
Songs on Replay December 2011
Songs on Replay Januari 2012
Songs on Replay Februari 2012



We beginnen vandaag met Spica, een nieuwe meidengroep waar ik totaal geen fan van was. Totdat ik dit nummer luisterde, de meiden zingen ONGELOFELIJK goed en ik vind het rustige nummer erg goed bij hun stem passen. Klik op de video hierboven en luister naar Painkiller van Spica!


Shinhwa is een boyband waar ik nog nooit een nummer van hem gehoord. Ze bestaan al 14 jaar, en ik ken 2 members omdat ze in een programma hadden meegedaan wat ik 3 jaar geleden keek. Toen ik op youtube zag dat ze een nieuw nummer hadden wilde ik het eigenlijk wel eens beluisteren. Er zitten wat rare gedeeltes in maar ik vind dit een lekker nummer om naar te luisteren. Luister nu ook naar Venus van Shinhwa :)


"Why are you showing so much affection for each other? It's weird" Ik ging helemaal kapot van het lachen bij het kijken van deze clip. GE-NI-AAL! Ryan Higa van NigaHiga op Youtube heeft een liedje geschreven in samenwerking met andere mensen en oh my god. Ik zing dit nummer altijd mee. De tekst is geweldig. Luister nu snel naar "Bromance" en zing mee!


LYn is een zangeres die ik al een tijdje ken, ik weet dat ze een ongelofelijk mooie stem heeft. En met dit nummer "Teddy Bear" heeft ze een erg goede indruk achtergelaten. De clip is ook heel speciaal, ze zit in een soort van "Mental Hospital" zonder dat ze het eigenlijk zelf doorheeft, omdat ze dus "gek" is. Awesome song!


En als laatste BIG BAAAAAANG! Deze boyband heeft echt ALLES om door te breken in Amerika, en ze zijn al goed op gang. Met hun nieuwe Album Alive hebben ze weereens mooie nummers gemaakt, waaronder "Fantastic Baby". Echt een nummer waar je lekker met mee gaat zingen. Wow, Fantastic Baby!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten