dinsdag 27 maart 2012

Shoplog 2012/03/23


Ik heb al een hele tijd niet meer geblogd, ik weet het. Ik was ziek, ik had geen zin, ik had het druk. Ik kan alle redenen opnoemen maar daar hebben jullie niks aan. Overigens ben ik nu weer 3 dagen achter elkaar ziek, dus het zit niet mee.

Vorige week vrijdag ben ik met Amy naar Rotterdam geweest, om naar de V&D te gaan voor de Sephora actie "3 voor €10,-" en ik wilde heel graag nieuwe foundation van MAC kopen. Lees snel verder voor het verhaal :)


Zoals ik hierboven al zei, ik wilde heel graag foundation van M.A.C. Ik heb al genoeg filmpjes gezien om te weten dat dit make-up merk ECHT goed is, en ik was een tijdje geleden al geweest om het uit te proberen. De foundation die ik heb gekocht kost €33,- maar ik zal je we aanraden om langs te gaan en te vragen naar de beste foundation voor jouw huid. Ze vroegen mij dus ook al gelijk wat ik precies zocht in een foundation. Mijn antwoord was:

"Voorkomt rode plekken op mijn huid, blijft goed zitten, medium coverage, mooie kleur die bij mijn huid past, gaat glans en vette neus tegen."
Ik snap dat niet iedereen die probleem heeft dus leg uit WAT je zoekt en je zult het krijgen. Bij mij raden ze dus de Studio Tech foundation aan in de kleur NW15. Heel vaak als ik youtube filmpjes kijk hoor ik NC20 of NC30 maar de C staat dus voor een andere kleur ondertoon in je huid. Gelijk werd mij verteld dat ik een roze ondertoon had en daar staat (gok ik) de W dan voor. De foundation past perfect bij mijn huidskleur, brengt goed aan en staat gewoon mooier dan goedkopere foundation. Enige nadeel is dat je de foundation goed ziet zitten, terwijl toen de visagiste het bij me opdeed er niks te zien was. Dit is denk ik dus gewoon een beginners foutje.

Maargoed, ik kocht de foundation (die ik al 2x op verschillende dagen heb geprobeerd) en ook een 190 brush erbij om het wat makkelijker aan te brengen. Toen was ik in totaal €70,- kwijt. Dat is echt een rib uit mijn lijf! Maar ik wilde het zo lang en zo graag dat ik het toch maar heb gedaan.


En we zijn dus ook naar de Sephora geweest en daar kocht ik deze 3 kleuren voor €10,-!!! Los zijn ze €12,50 dus ik bespaarde veel geld met deze actie! Ik heb de kleuren Wedding Day N. 24, I love the 80's N. 68 en Midnight Kiss N. 34.

In totaal dus €80,- uitgegeven maar daar blijft het nu wel even bij! Eerst maar wachten tot volgende maand mijn salaris weer binnenkomt, haha!

Kennen jullie de foundations van M.A.C? Heb je ze? Of wil je er eentje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten