dinsdag 6 maart 2012

Mijn nieuwe Ring!

Vorige week heb ik van mijn vriend een nieuwe ring gekregen. Ik had al een ring van hem, maar daarvan was het steentje los geraakt. Ik wist dat hij een ring ging halen voor me, maar ik wist niet welke, en ik wist niet wanneer hij hem had gekocht, en wanneer hij hem zou geven. Deze verassing vind ik dan ook wel erg geslaagd!


Joey had oorspronkelijk maat 58 gekocht, dat bleek toch iets te groot te zijn dus ging ik met hem samen terug naar de V&D om de ring te ruilen. Nu draag ik maat 56. Ik weet niet de prijs van deze ring, ik heb ook niet stiekem gekeken toen ik hem ging ruilen, dus ik zou het fijn vinden als dat zo blijft.



Ik vind het heel erg lief dat ik een nieuwe ring heb gekregen en wilde dit graag delen met jullie, bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten