zondag 4 maart 2012

Bestelling KoreaShop.nl

Een paar daagjes geleden was ik aan het praten met een vriend over wat ik nou zou gaan eten voor de lunch. Hij kwam gelijk met allemaal asian food termen aanzetten, toen ik me bedacht dat ik ooit een keer noodles had besteld via internet. Ik ging gelijk kijken of ze iDeal accepteerde en dat deden ze! Dus ik ging aan de slag en bestelde wat dingetjes, lees verder om te kijken wat ik heb besteld, en binnen gekregen :)


Wat ik heb besteld v.l.n.r: Neoguri Ramyeon, Bacchus D, Soju, Zeewier om kimbab mee te maken, Udon Noodles. Bacchus D is een energie drankje, maar echt VEEL lekkerder dan al die energy drankjes die je hier hebt, het is lekker fris, en je hoeft niet gelijk het flesje op te drinken, wat bij energy blikjes wel is, dus dit vind ik erg fijn.

Soju is Koreaans gedistilleerd drankje wat meestal gemaakt word van rijst. Ik had dit geproefd toen ik 15 was, en vond het toen totaal niet lekker, maar nu ik al bijna 18 ben besloot ik het nog een keer te kopen om te kijken of ik het nu wel lekker vond. Ik ga het pas proeven als ik ook echt 18 ben :)


Ook bestelde ik snoepjes die smaken naar pruim en echt lekker zijn! En volgens mij kreeg ik die "Crunch Ball" snoepjes erbij, ik heb ze nog niet geproefd.


Wist jij dat? : Je GEEN alcohol mag drinken als je zwanger bent? Ja tuurlijk weten wij dat, maar blijkbaar zijn nog niet alle Koreanen er bewust van, en moet het dus op de verpakking gezet worden, da's wel even een foto'tje waard.

Er zijn een paar nadelen als het gaat om KoreaShop.

 Ik vind dat ze erg weinig producten hebben op hun webshop, en de dingen die ze hebben vind ik meestal niet erg lekker (maar dat is gewoon personal taste).

De verzendkosten zijn €6,95 en dat vind ik persoonlijk TEVEEL. Als ik bestel bij HetCosmeticaHuis, en onthoud dat dat dure cosmetica is, bestaal ik maximaal €3,- verzendkosten. KS is gewoon een webshop gevestigd in Nederland, dus ik vind 7 euro gewoon puur afzetterij.

Verder kon ik toen ik 15 was, en nu (17 jaar) gewoon Soju bestellen, ontvangen en drinken zonder het vragen naar mijn leeftijd. Ik heb verder wel toestemming van mijn ouders om te drinken (met mate) maar toch kan ik gewoon Soju bestellen waar 19,5% in zit, voor maar €3,95!!!!

Verder vind ik het een prima webshop en zal ik er ook zeker weer bestellen als ik weer zin heb in Koreaanse noodles, maar dit zal niet vaak worden, aangezien de verzendkosten veels te hoog zijn. Dan ga ik nog liever naar een toko in Amsterdam en koop ik alles daar. Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog :)

[ps; ik heb alle producten zelf betaald, tenzij anders aangegeven. KoreaShop heeft geen contact met mij gehad what so ever.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten