zondag 4 november 2012

Blogger of the Month!

Nee nee, ik begin niet met een Blogger of the Month rubriek, ik wilde even mededelen dat ik zelf BOTM ben van November op MySweetLife.nl.

Deze blog word onderhouden door Amy, een ex-klasgenootje van me en een vriendin :D Ik heb het al vaker gehad over haar op mijn blog, en ik was ook al eerder BOTM toen ze nog blogde via Blogger. Aangezien er erg veel veranderd is met mijn blog, vroeg ik haar of ik nog een keer in haar rubriek mocht komen, om mensen de vernieuwde Your Favorite Redhead te laten zien. En dat mocht!!



Er werden me een paar vragen gesteld en er is en mooie foto bijgeplakt. Klik HIER als je mijn interview wilt lezen. Neem ook een kijkje op Amy's blog!

Heb jij zelf ook een blog? Zet het dan in de comments, nieuwe blogjes zijn altijd welkom!
ik volg geen blogs die ik niet leuk vind en ik doe ook niet aan follow backs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten