donderdag 15 november 2012

NYX Soft Matte Lip Cream

Het is al weer een paar weken geleden sinds ik dit product in huis heb, maar ik had geen tijd om erover te bloggen. Maar nu! De soft matte lip cream van NYX, daar ga ik jullie vandaag iets meer over vertellen :)



Allereerst: Ik kleur de kleuren niet goed op de foto, het ziet er hier meer oranje uit, maar het is toch echt roze in het echt! De matte lipcream vind ik een erg fijn product. Het ruikt en smaakt ook lekker. Je brengt het aan met een soort spons applicator, en het voelt alsof je zijde op je lippen smeert. Erg fijn! Er is wel een nadeel, als je velletjes op je lippen hebt staat deze lip cream je totaal niet. Het maakt je lippen dan extra vies. Dus even scrubben voordat je hem gaat gebruiken!


Dit is de kleur 05 Antwerp. Ik kocht deze lip cream via Boozyshop, maar daar verkopen ze al een tijdje geen NYX meer. Daarom weet ik de prijs niet meer. NYX is ook te koop in verschillende winkels in NL en ook op hun officiele webshop.

Draag jij vaak matte lipsticks/creams op je lippen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten