zaterdag 17 november 2012

Skin Brightening Natural Pearl Mask

Botanical Choice is een van mijn favoriete low budget maskertjes. Het merk komt uit Korea en is te koop bij de Etos. Je kan er 3 kopen voor €3,-. Ik weet helaas niet hoeveel ze per stuk kosten, ik koop meestal gewoon 6 maskers tegelijkertijd. Vandaag ga ik jullie iets vertellen over het Skin Brightening Natural Pearl Mask.



Volgens mij heb ik dit maskertje al vaker gebruikt, alleen komt de verpakking me niet bekend voor. Ik gok dat ze die dus veranderd hebben. Het maskertje zorgt voor een stralende, jongere, vlekkeloze huid met een mooie teint. Nu merk je hier alleen iets van als je hem regelmatig gebruikt, dat is altijd zo met Brightening/Whitening producten. Wel maakt het mijn huid lekker glad en gezond.



Er zitten ook kleine stukjes in, deze vind je ook in het aardbei maskertje, een van mijn favoriete. Ik vind de maskertjes van Botanical Choice best goed voor de prijs, je kan altijd beter krijgen maar dat kost dus ook weer meer. Ik gebruik eigenlijk alleen maar maskertjes van dit merk tegenwoordig :)

Welke maskertjes gebruik jij?

1 opmerking: