zaterdag 1 december 2012

Songs on Replay November

I'm back again! Ik heb bloggen zo gemist.. Ik zat er emotioneel eventjes doorheen, daarom heb ik een tijdje niet kunnen bloggen. En net nu ik me weer vrolijker voel word ik ziek! Ugh.. T_T Hoesten, kokhalzen, snotneus, leuk weer die winter. Anyway, ik laat jullie nu horen welke 5 liedjes mij de afgelopen maand hebben bezig gehouden. Happy December!


Primary - ? 

Nee, dit betekend niet dat ik niet weet hoe het nummer heet. De officiele titel is "물음표" wat je uitspreekt als mul-eum-pyo. Letterlijk vertaald betekend dat "?" .. Vraagteken dus. Originele titel, al zeg ik het zelf. Ik vind de muziek van Primary zo lekker klinken, vooral als hij samenwerkt met Zion.T. Weer eens iets anders dan lekker vrolijke pop muziek, toch?



Roh Ji Hoon- Punishment

Yay vrolijke pop muziek, haha! Dit is een nieuwe artiest, waar ik gelijk al fan van ben. Goede stem, mooi lichaam en een vreselijk mooi gezicht. En vergeet niet te kijken naar het dansje bij het refrein ;)

C-Clown- Far Away...Young Love

C-Clown kende ik al van het matig leuke nummer Solo. Maar ik moet zeggen dat ik dit nummer vele malen beter vind. Nu kunnen we tenminste eindelijk zien wie wat zingt en hoe mooi de jongens zijn. Hmm jongens, ik hou d'r van.

B1A4- Tried to Walk

B1A4 is back! Ergens hoopte ik dat ze hun cute-image niet weg zouden gooien, maar ik vind dit concept ook wel goed. Veel charisma en acteerwerk, een erg leuke MV om naar te kijken, al zeg ik het zelf. En Baro  (de rapper) staat ook echt alles.. 

Yang Yo Seob- Caffeine

Yoseob van B2ST (BEAST) gaat nu solo! Niet voor altijd, gelukkig. Yoseob heeft een erg mooie stem, die eigenlijk wel bij elk genre Koreaanse muziek past. Een erg mooi nummer om eventjes bij weg te dromen. En het dansje is gewoon geniaal! Dit hebben we volgens mij nog niet gezien in de k-pop wereld!

Wat is jouw favoriete nummer op het moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten