zaterdag 8 december 2012

Top 3 Winter Nagellak


Zoals je al kon raden van de titel, vandaag laat ik jullie 3 lakjes zien die ik graag draag in de winter, rond kerstmis. Enjoy!


Catrice 550 Marilyn & Me. Een mooie rode kleur met glittertjes. Normaal hou ik absoluut niet van rode nagellak op mezelf, maar voor deze nagellak maak ik een uitzondering. Staat erg feestelijk in deze maand :)


HEMA 06. Deze nagellak is helaas niet meer te koop bij de HEMA, maar ik wilde hem toch eventjes laten zien. Een mooie chrome paarse kleur. Zoals je ziet schijnt hij nog een beetje door, maar met een zwarte lak eronder of nog een extra laagje (dit waren er 2) valt het wel mee :)


Catrice 870 Copper Banana. Mooie bronze kleur, ook erg leuk voor de winter/kerstmis. Deze kleur heb ik pas geleden gekocht dus ik heb hem nog niet zo vaak gedragen, maar hij is een beetje donker en past bij het sfeertje van kerstmis.

Wat zijn jouw 3 nagellakjes voor de winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten