zondag 2 december 2012

My November in Instagram


Er is weer een maand voorbij. Zoals ik in mijn vorige blogpost al zei ben ik ziek, en dat is ook wel een beetje te zien op mijn Instagram foto's. Kijk mee naar wat ik de afgelopen maand heb gedaan!


Zo ziet mijn haar eruit als ik een nachtje met een vlecht heb geslapen :D


En dit is mijn haar als ik het zelf gekruld heb. Dit was trouwens ook mijn Halloween outfit, niet echt eng dus.


Benen harsen op school! Het deed veel minder pijn dan ik verwacht had, maar toch is het niet echt fijn..


Door mijn nieuwe opleiding is er ook VEEL meer was bijgekomen. Arme moeder :(


Even een random foto, ik vond dat mijn haar wel mooi zat op deze foto :P


Zo loop ik bijna elke ochtend, naar de bushalte om 7:10 in de ochtend :( Pff...


Gekookt met een vriendin van me, heerlijk gepofte aardappelen gevuld met verschillende dingen, beetje broccoli erbij en tortilla chips.


Pedicure lesje op school! Ook erg interresant :)


Nieuw dekbedovertrek gekocht, die zelfs nu nog een beetje afgeeft. Mijn gele pyjama is nu half roze en mijn gezicht is elke ochtend ook roze.. Misschien toch maar eens wassen xD


Cupcakes gemaakt met mijn best friend <3 Let niet op de tekst, haha.


Lunch, extra water en fruit voor de vitamientjes. Helaas hielp het niet echt, ben nu nog zieker geworden!

Hoe was jouw November?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten