donderdag 6 december 2012

Xenos Geurolie


Zoals jullie misschien wel weten werk ik al bijna 2 jaar bij de Xenos, en toch vind ik soms producten in de winkel die ik nog nooit gezien heb, maar die er wel al een paar dagen staan. Zo vond ik dit leuke setje met geurolie en potpourri. Ik besloot het mee te nemen in de geur Jasmine om te kijken of het iets is :)


In het setje krijg je een zakje met potpourri, een flesje geurolie en een bloem met een lontje die de geur van de olie gaat verspreiden. Er zit meer potpourri bij, maar dat paste niet in mijn waxinelicht houder (die ook verkrijgbaar is bij de Xenos), dus dat heb ik nog over.


De volgende ochtend zag het er zo uit. Er zit nauwelijks meer olie in het flesje, en je ziet dat de bloem een beetje van kleur is veranderd en de olie goed heeft opgenomen. Het ruikt wel lekker, maar omdat ik verkouden ben kan ik niet precies vertellen of de geur genoeg verspreid.


Dit setje kan je kopen bij de Xenos voor €4,99 en is verkrijgbaar in de geuren Vanille, Jasmine, Lavender en Aqua.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten