dinsdag 6 november 2012

NYX Eyeliners

Vandaag heb ik een eyeliner review voor jullie! Ik heb deze twee eyeliners al een tijdje in huis, en ik moest al weken geleden een review online hebben, maar het kwam er maar niet van. Wil jij weten welke twee eyeliners ik heb gekocht? Lees dan verder!


Het gaat om de twee paarse eyeliners van NYX Cosmetics. Nummer 104 Extreme Purple en 112 Extreme Plum Purple. Helaas zijn NYX producten niet meer te koop via webshops in de Benelux, maar er zijn wel winkels hier die NYX verkopen en je kan ook bestellen via hun website dus ik besloot ze toch maar te reviewen.


Aller eerst Extreme Purple. Extreem is hij wel. Ik vind de eyeliner iets te waterig, het heeft niet genoeg pigment af in 1 keer. Als ik deze eyeliner op doe hou ik er rekening mee dat ik twee laagjes moet aanbrengen, iets wat ik haat bij eyeliners. Maar als je kijkt naar de kleur dan is het totally worth it. Het is een goede eyeliner, blijft goed zitten, vervaagd niet en geeft een mooie kleur af (na twee laagjes). Ik kocht deze eyeliner op Boozyshop, maar zoals ik al zei word NYX niet meer via webshops verkocht dus ik kan geen prijs meer opzoeken. Sowieso had ik hem gekocht met 20% korting. Op de website kost deze eyeliner $4.50


En nu Extreme Plum Purple. Een wat subtielere paars tint. Handig als je iets anders wilt dan zwart maar toch niet te opvallend. Hetzelfde geld helaas ook voor deze eyeliner, hij is te waterig, en heeft 2-3 laagjes nodig als je wilt voorkomen dat er laagjes huid door je eyeliner heen schijnen. Als je goed kijkt zie je dat op de bovenste foto wel gebeuren, helaas. Wel een fijne eyeliner om mee te werken, alleen vind ik het maken van een cat eye nog lastig, maar misschien heeft dat nog wat tijd nodig. Deze eyeliner kost ook $4.50


Hier nog even een swatch op mijn hand en de verpakking. Simpele hulzen waarvan je bijna niet kan lezen wat erop staat omdat de eyeliner ook donker is. Jammer maar helaas. Ik ben wel blij met deze eyeliner, maar ik zou ze niet nog een keer kopen. Dan zou ik toch op zoek gaan naar een eyeliner die beter dekt en makkelijker aanbrengt.

Gebruik jij weleens andere kleuren eyeliner?

1 opmerking: