woensdag 9 januari 2013

Badkamerkastje

Vandaag laat ik jullie mijn badkamer kastje zien, iets wat ik in 2011 voor de eerste en laatste keer heb gedaan. WAY BACK toen ik nog in het engels blogde. Lees het HIER. Ik gebruik nu hele andere producten dus het leek me leuk om er een update over te schrijven.



Dit is plankje nummer 1, helemaal onderaan in het kastje. Hier staan dingen voor onder de douche, maar ook flessen die niet op de andere planken passen, zoals mijn Zwitsal bodylotion. Ik heb 4 soorten douchegel, drie soorten bodylotion, 2 body scrubs en 1 scheergel.



Plankje nummer twee. Dingen voor in mijn haar en voor het schoonhouden van mijn mond.
Zoals je ziet heb ik 3 verschillende shampoo's, ik vind het belangrijk om af te wisselen zodat je haar niet gewend raakt aan één soort product. De shampoo en conditioner van GUHL, waar ik een tijdje geleden een blogpost over had geschreven, gebruik ik eigenlijk niet meer omdat mijn hoofdhuid er heel erg van ging jeuken. Erg vervelend dus, en dat terwijl ik het zulke goede producten vond voor mijn haar! Verder gebruik ik de shampoo's, conditioners en miracle masks van Aussie erg graag.



En hier zie je dan een stukje zeep, een scheermesje, de Exfo Brush, een maskertje en een paar producten van Freeman. Ik gebruik graag hun scrub en maskertjes.

Wat staat er in jouw badkamerkastje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten